سفارش ساخت طلا

جواهری صم
سفارش ساخت طلا

سفارش ساخت طلا

سفارش ساخت طلا و بررسی فرآیند تولید

سفارش ساخت طلا، امروزه به دلیل منحصربه‌فرد بودن آن مورد استقبال بانوان است. ساخت طلا در گذشته با رویکردی سنتی توسط اره‌کاری  و قالب‌گیری انجام می‌شد. این روش‌ها با خطای بسیاری همراه بوده و موجب هدر رفت میزان قابل‌توجهی از طلا در حین فرآیند تولید می‌شده است.

در حال حاضر سفارش ساخت طلا با فاصله گرفتن از آنچه ذکر شد، اغلب توسط روش‌های به‌روزی مانند استفاده از برش لیزر انجام می‌شود. با استفاده از این تجهیزات، دقت و بهره‌وری به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت.

کارگاه طلاسازی و جواهرسازی صم به‌عنوان یکی از مراکز مدرن جهت ساخت انواع طلا آماده خدمت‌رسانی است. در ادامه توضیحی در مورد پروسه ساخت و سفارش ساخت طلا از طریق این مجموعه موفق را شرح خواهیم داد.

مراحل چهارگانه ساخت طلا

ساخت طلا در مجموعه طلاسازی و جواهرسازی صم 4 مرحله مختلف را طی می‌کند. لازم به ذکر است تمامی این مراحل توسط افراد باسابقه و متخصص انجام گرفته و کیفیت محصولات تولیدشده خود گواهی بر این مدعا است.

1. طراحی و شبیه‌سازی

مشتریانی که قصد سفارش ساخت طلا را دارند معمولاً علاقه‌مند هستند تا طرح نهایی خود را قبل از تولید ببینند. ازاین‌رو طراحی قطعه موردنظر اغلب توسط کامپیوتر انجام می‌شود. در نظر داشته باشید یک طرح خوب علاوه بر ویژگی‌های ظاهری مناسب، از جنبه‌های فنی نیز باید استانداردهای لازم را دارا باشد.

2. استفاده از دستگاه برش لیزر

در توضیح مرحله دوم سفارش ساخت طلا شایان‌ذکر است که طرح آماده‌شده، به دستگاه برش لیزر داده می‌شود. در ادامه طلای 18 عیار ذوب‌شده باید درون دستگاه قرار گیرد. قبل از این کار تسمه‌هایی از طلا، توسط دستگاه نورد در ضخامت‌های متفاوت تولید می‌شوند. سپس دستگاه لیزر شروع به برش تسمه‌ها با دقتی در حد میکرومتر می‌کند. هم‌زمان حرارتی به طلای در حال ساخت، تابیده می‌شود که سبب ایجاد قوام لازم در آن خواهد شد.

3. آماده‌سازی سطحی قطعه

مجموعه طلاسازی و جواهرسازی صم در این مرحله، سه فرآیند مختلف ازجمله پولیش، پوسته‌ کاری و پرداخت را در دستور کار خود قرار می‌دهد. این سه مرحله با هدف حذف ناهمواری‌های سطحی انجام می‌گیرد.

نکته‌ای که باید در هنگام سفارش ساخت طلا به آن توجه کنید همین پستی بلندی‌های سطحی است. متأسفانه برخی از طلاسازها برای دریافت سود بیشتر از حذف این موارد به جهت افزایش وزن قطعه خودداری می‌کنند. این کار باعث افزایش قیمت شده و از طرفی به‌شدت زیبایی نهایی کار را کاهش می‌دهد.

4. آبکاری؛ آخرین مرحله ساخت طلا

قبل از اینکه جواهر سفارش داده‌شده آماده تحویل به مشتری شود، آبکاری به‌عنوان آخرین مرحله انجام می‌گردد. در این مرحله محصول یکدستی به لحاظ ظاهری آماده شده و جلوه خاصی پیدا می‌کند.

سفارش ساخت طلا

چرا مجموعه طلاسازی و جواهرسازی صم

برای پاسخ به این سؤال نیاز است ویژگی‌های یک کارگاه طلاسازی خوب را موردبررسی قرار دهیم. فرض کنید قصد سفارش ساخت طلا از یک مجموعه خاص را دارید؛ چه نکاتی را برای اعتماد به آن‌ها در نظر می‌گیرد؟

مطمئناً کیفیت نهایی کار یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که برای شما اهمیت خواهد داشت. موفقیت کارگاه جواهرسازی و طلاسازی صم، مرهون تولید محصولاتی است که کیفیت آن‌ها همواره مورد تأیید مشتریان عزیز بوده است.

مورد دیگر را می‌توان تنوع در طرح، رنگ و مدل دانست. به‌طورکلی کارگاهی که انتخاب مشتری خود را محدود کند نمی‌تواند در بازار رقابتی امروز دوام بیاورد. مجموعه صم به لطف تجهیزات به‌روز، کادری متخصص و متریالی مرغوب آماده پذیرش هرگونه سفارش ساخت طلا است.

وقتی صحبت از فلز گران‌بهایی مانند طلا می‌شود، اعتبار مجموعه بسیار حائز اهمیت خواهد بود. قدمت و حسن شهرت پارامترهایی هستند که قبل از هرگونه اقدامی باید به آن توجه کنید. مجموعه صم به لطف سابقه طولانی به‌عنوان یک برند مورد اعتماد همواره آماده خدمت‌رسانی به کاربران عزیز بوده است.

به‌عنوان نکته آخر گفتنی است که تمامی سفارش‌ها اعم از ساخت و تعمیر طلا توسط کارگاه صم پذیرفته و انجام می‌شود.

کارگاه تولید طلا و جواهر صم با سالها سابقه در امر تولید انواع گوی تراش و ساده، زنجیر فلامینگو، زنجیرکارتیه و انواع قفل و پروفیل طلا، النگو مفتولی، گوشواره، دستبند و انواع مصنوعات طلا دارای مجوز از اتحادیه به شماره  T2095 در خدمت همکاران گرامی فعال در صنعت طلا و جواهر کشور میباشد.

برای ثبت سفارش ابتدا باید وارد حساب خود شوید

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟