تعمیرات تخصصی طلا در تجریش + مهمترین دلایل برای مراجعه به این مراکز

جواهری صم
تعمیرات تخصصی طلا در تجریش

عنوان مطالب

تعمیرات تخصصی طلا در تجریش

تعمیرات تخصصی طلا در تجریش + مهمترین دلایل برای مراجعه به این مراکز

جواهرات ظریف بسیار حساس هستند و در مقایسه با انواع مدل‌های دیگر بیشتر مستعد ساییدگی می‌باشند. هنگامی‌که نوبت به تعمیر جواهرات می‌رسد، مهم است که به متخصصان مورد اعتماد مراجعه کنید که حداکثر مراقبت و خدمات را ارائه می‌دهند. تعمیرات تخصصی طلا در تجریش به‌آسانی زیورآلات زیبای شما را احیا کرده و با مراجعه به این مراکز می‌توانید دوباره از آن‌ها استفاده نمایید.

تعمیرات تخصصی طلا در تجریش توسط کارشناسان و متخصصان انجام شده و آسان‌تر از همیشه این فرآیند به‌واسطه تجربه و ابرازهای به‌روز انجام می‌گیرد. خدماتی که ارائه می‌شود از بازنشانی سنگ گرفته تا ترمیم انگشتر را شامل می‌شوند و تعمیرات طلا و جواهرات موردعلاقه شما در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رسد.

تعمیرات تخصصی طلا شامل چه مواردی میشود؟

تعمیرات تخصصی طلا در تجریش شامل چندین نوع مختلف می‌شود که همه آن‌ها نیاز به تجربه و تخصص کافی دارند. تعدادی از رایج‌ترین انواع تعمیرات جواهرات عبارت‌اند از:

  • تنظیم گوهر
  • ترمیم زنجیر
  • بند گردنبند
  • تعمیر شاخک
  • تعمیرات انگشتر
  • تغییر اندازه حلقه
  • تعمیر خلال شکسته
  • تعویض و تعمیر قفل
  • اضافه کردن به زنجیر
  • سفت کردن و تعویض سنگ
  • تعمیر و مرمت جواهرات مدرن
  • تعمیر و ترمیم جواهرات عتیقه

در چه شرایطی تعمیرات تخصصی طلا الزامی میشود؟

درصورتی‌که برای تعمیرات تخصصی طلا در تجریش مراجعه کنید می‌توانید نسبت به لزوم دریافت خدمات آگاه شوید. در حقیقت در هر شرایطی لازم نیست برای این مورد هزینه کرد؛ بنابراین خوب است بدانید که برای اطمینان استفاده از محصولات جدید و ماندگاری آن‌ها در سال‌های آینده به دنبال چه چیزی باشید. در این بخش چند مورد از متداول‌ترین تعمیرات و آنچه برای هرکدام باید جستجو کنید آورده شده است:

تعمیرات سایز انگشتر

این مورد، تعمیر بسیار رایجی است که همیشه شاهد آن هستیم. این خدمات درست همان‌طور که به نظر می‌رسد تخصصی هستند. همه مراکز تعمیرات تخصصی طلا در تجریش نسبت به تغییر اندازه حلقه شما اقدام می‌کنند تا کاملاً متناسب با انگشت شما شود. درصورتی‌که حلقه جدیدی تهیه کرده باشید اندازه انگشت شما تعیین می‌شود و سپس حلقه بر اساس آن تنظیم می‌گردد.

بدیهی است اگر اندازه حلقه شما نیاز به تغییر اندازه داشته باشد، برای شما به‌راحتی قابل‌تشخیص است؛ زیرا حلقه یا خیلی سفت می‌شود (حتی ممکن است دیگر نتوانید آن را خارج کنید!) و یا به طرز محسوسی روی انگشت شما می‌لغزد و ممکن است به‌راحتی از دستتان خارج‌ و گم شود.

اگر نمی‌توانید حلقه خود را از انگشت خود جدا کنید تا تعمیر شود، نگران نباشید. مراکز تعمیراتی معمولاً یک ابزار ویژه دارند که توسط آن یک خط کوچک در پایین حلقه را برش می‌دهند. به‌این‌ترتیب خارج کردن آن برای انجام تعمیرات به‌سادگی انجام می‌شود. این در حالی است که هیچ آسیب جدی به انگشتر شما وارد نخواهد شد.

تعمیرات شاخک

تعمیر شاخک یکی دیگر از انواع بسیار رایج تعمیرات تخصصی طلا در تجریش است. شاخک جواهرات چیزی است که سنگ قیمتی را در جای خود نگه می‌دارد. این نگهدارنده فلزی می‌تواند به‌آرامی شروع به نازک شدن یا حتی شکسته شدن کند و به‌موجب آن سنگ شل شده و درحالی‌که حواستان نیست گم شود. بررسی کنید اگر شاخک‌های جواهرات شما به‌طور زیادی صاف شده‌اند، ممکن است زمان خوبی باشد که آن را برای تعمیر ببرید تا مطمئن شوید که نگین آن را گم نمی‌کنید.

تعمیرات تخصصی طلا در تجریش

تعمیرات قفل

یکی دیگر از تعمیرات تخصصی طلا که بسیار مرسوم است، ترمیم یا تعویض قفل جواهرات است. چراکه قفل‌ها بخش نسبتاً ظریفی هستند و می‌توانند به‌راحتی شکسته شوند یا آسیب ببینند. گاهی اوقات فقط خود بند می‌شکند و بخش‌های دیگر از جواهرات سالم باقی می‌ماند. با گذشت زمان، گیره‌ها می‌توانند به‌سادگی فرسوده شوند و از کار بیفتند. تعیین اینکه آیا قطعه جواهرات شما نیاز به تعمیر قفل دارد نسبتاً آسان است، زیرا قلاب آن یا کار نمی‌کند یا می‌شکند.

لزوم مراجعه به مراکز تعمیرات تخصصی طلا در تجریش

تعمیر جواهرات زیبا توسط متخصصان برای حفظ یکپارچگی کلی و اطمینان از بازیابی آن‌ها به بالاترین کیفیت ممکن، بسیار مهم است. اگرچه ممکن است تلاش برای تعمیرات تخصصی طلا ضرورت داشته باشد، اما خطر آسیب بیشتر به جواهرات و کاهش وزن آن‌ها در خلال پروسه تعمیر مواردی هستند که باید حتماً مدنظر قرار دهید. این موارد را می‌توان با مراجعه به متخصصین به میزان زیادی تعدیل کرد.

به‌طورکلی چند دلیل وجود دارد که ضرورت مراجعه به متخصصان جهت تعمیرات طلا را شرح می‌دهند:

جلوگیری از کاهش ارزش جواهرات: داشتن جواهرات زیبا اغلب یک سرمایه‌گذاری بزرگ محسوب می‌شوند. هنگامی‌که سعی می‌کنید خودتان طلاهایتان را تعمیر کنید، با خطر کاهش ارزش کلی آن‌ها مواجه هستید. این امر به‌ویژه برای کسانی که ممکن است بخواهند جواهرات خود را در آینده بفروشند یا تجارت کنند، می‌تواند با ضرر همراه باشد.

اطمینان از تعمیر صحیح جواهرات: چندین روش اشتباه برای تعمیر جواهرات وجود دارد و در بیشتر موارد تنها یک ‌راه درست برای آن مطرح است. برای نمونه استفاده از روش چکش زنی برای تغییر شمایل حلقه‌ها ممکن است ایده خوبی به نظر برسد، اما به شما اطمینان می‌دهیم که این راهی کاملاً اشتباه برای تعمیر جواهر ظریف شما است. یکی از ویژگی‌های تعمیرات تخصصی طلا در تجریش به‌کارگیری تجربه و دانش لازم برای اطمینان از انجام صحیح فرآیند ترمیم است

اطمینان از اینکه زیورآلات شما با مناسب‌ترین ابزار و مواد تعمیر می‌شود: مراکز تخصصی طلا از ابزار و مواد خاصی برای تعمیر جواهرات استفاده می‌کنند. صرف‌نظر از مواد باکیفیت بالا، استفاده از ابزارهای نادرست می‌تواند منجر به آسیب دیدن جواهرات شود که ممکن است دیگر قابل تعمیر نباشند. طلاسازی صم در تجریش با علم به این قضیه با فراهم آوردن امکانات مدرن توانسته گام بلندی در این زمینه بردارد.

چند روش ساده برای محافظت بیشتر از طلا و جواهرات

قبل از هر چیز ذکر این نکته ضروری است که همه جواهرات باکیفیت به‌احتمال‌زیاد حداقل به ‌یک‌بار تعمیر جزئی نیاز دارند اما بااین‌حال چندین کار وجود دارد که می‌توانید برای افزایش طول عمر جواهرات خود انجام دهید تا بتوانید برای سال‌های آینده به استفاده از آن‌ها ادامه دهید.

زمانی که جواهرات خود را مورد استفاده قرار نمی‌دهید، آن را در مکانی تمیز و خشک به ‌دور از دمای خیلی بالا یا پایین یا نور زیاد خورشید نگهداری کنید.

آن‌ها را در یک کیف جواهرات با آستر پارچه یا جعبه مخصوص مشبک شده نگهداری کنید تا با سایر قطعات گره نخورند.

جواهرات خود را مرتباً با یک پاک‌کننده مخصوص فرموله شده تمیز کنید. برای تهیه پاک‌کننده به جنس آن‌ها (طلا، نقره و …) توجه کنید یا با یک صابون ملایم و باکیفیت نسبت به تمیزکاری اقدام نمایید.

تعمیرات تخصصی طلا در تجریش

از پوشیدن جواهرات خود هنگامی‌که در حال ورزش کردن، استفاده از محصولات پاک‌کننده، شنا و یا حمام هستید، اجتناب کنید.

درصورتی‌که تشخیص دادید طلاهای شما نیاز به تعمیرات دارند، اگر این امکان فراهم است حتماً به طلاسازی صم در تجریش که بورس طلاسازان است مراجعه کنید.

بهترین تعمیرات تخصصی طلا در طلاسازی صم

همان‌طور که گفتیم تعمیرات طلا یک کار تخصصی است. به‌خصوص که طلا از ارزش مادی زیادی برخوردار است و کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند بر روی قیمت آن‌ها تأثیر سویی داشته باشد. به‌این‌ترتیب مراجعه به یک مرکز شناخته‌شده برای تعمیرات جواهرات اهمیت زیادی دارد. چراکه این کار در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و از طرفی مطمئن خواهید بود که برای تعمیر طلاهای شما از تجربه، تخصص و مواد باکیفیت استفاده می‌شود.

مجموعه طلاسازی صم ازجمله مجموعه‌های معتبر در تجریش است که علاوه بر قبول سفارش ساخت طلا در مدل‌ها و طرح‌های گوناگون به‌طور تخصصی بر روی تعمیرات نیز تمرکز کرده است. به نحوه‌ی که در این سال‌های طولانی فعالیت خود توانسته همواره مشتریان را راضی نگه داشته و خدمات قابل‌توجهی به آن‌ها ارائه کند. تمامی موارد انواع تعمیرات طلا و جواهرات در این مرکز قابل‌ارائه می‌باشند.

کارگاه تولید طلا و جواهر صم با سالها سابقه در امر تولید انواع گوی تراش و ساده، زنجیر فلامینگو، زنجیرکارتیه و انواع قفل و پروفیل طلا، النگو مفتولی، گوشواره، دستبند و انواع مصنوعات طلا دارای مجوز از اتحادیه به شماره  T2095 در خدمت همکاران گرامی فعال در صنعت طلا و جواهر کشور میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟