ساخت پلاک طلا عمده

جواهری صم
ساخت پلاک طلا عمده

عنوان مطالب

ساخت پلاک طلا عمده

ساخت پلاک طلا عمده + انواع روش های آن

امروزه زیورآلات و جواهراتی که برای ساختشان از طلا استفاده شده است، گزینه‌ای مناسب و زیبا به‌ منظور هدیه دادن به‌حساب می‌آیند. از آنجا که امکان ساخت جواهرات به‌صورت سفارشی وجود دارد، شما می‌توانید با طراحی منحصر به‌ فرد خود به هدیه و یا زیور ارزشمندتان معنای عمیق‌تر و خاص‌تری ببخشید. یکی از محصولاتی که عموماً توجه افراد را جلب می‌کند ساخت پلاک طلا عمده است.

در هنگام ساخت پلاک طلا عمده این شما هستید که مواد اولیه دلخواهتان را انتخاب می‌کنید و جزئیات و تغییرات جزئی و بزرگ به دست خودتان است. همچنین برای سفارش این محصول با توجه به خواسته خود، توانایی تعیین و مشخص کردن قیمت نهایی را خواهید داشت. از این‌ رو بهتر است این مورد را نیز در نظر بگیرید که شما می‌توانید با توجه به مقدار بودجه‌ای که در نظر گرفتید سفارش دهید.

برخلاف محصولات موجود در بازار کالاهای سفارشی مانند ساخت پلاک طلا اسم شخصی، تنها برای استفاده همان فرد مناسب است؛ چرا که با یک قالب و مدل خاص تهیه شده است. از این‌ رو سخت پیش میاید تا نسخه‌ای مشابه آن پیدا شود و به فروش برسد؛ بنا بر این می‌توان گفت که طراح و سازنده پلاک طلا محصولی اختصاصی با طرح شما و مطابق با سلیقه فردی شما مدل‌ سازی می‌کند.

 این ویژگی باعث می‌شود محصولات سفارشی درخشش و جذابیت خاص خودشان را داشته باشند و از ارزش مادی و معنوی بسیار بالاتری بهره ببرند.

هزینه ساخت پلاک اسم طلا

طبیعی است هنگامی که قصد خرید محصولی را دارید، از گزینه‌های ارزان‌تر استقبال بیشتری داشته باشید. کاملاً قابل درک است که این امر در رابطه با خرید جواهرات و طلا نیز صدق می‌کند. ولیکن در خصوص خرید و ساخت پلاک طلا عمده و جواهرات سفارشی، باید این را در نظر داشته باشید که این دسته از محصولات به روش‌های خاص و متفاوتی تولید می‌شوند.

این امر باعث شده تا تغییراتی در نحوه قیمت‌گذاری آنها نسبت به سایر محصولات در بازار صورت بگیرد. اگر چه شما می‌توانید با ایجاد تغییراتی در طراحی و ساخت پلاک طلا عمده قیمت محصول نهایی را تا حدی کاهش دهید. همچنین هنگامی که شما از سنگ‌های ارزان‌تر به‌جای سنگ‌های قیمتی و کم یاب استفاده کنید هزینه ساخت پلاک طلا عمده و یا پلاک اسم طلا برایتان کمتر خواهد شد.

به هر حال این را در نظر داشته باشید هر محصولی که با کیفیت و استانداردهای مناسبی ساخته شده باشد، هزینه مخصوص و متناسب با روند و مواد اولیه خود را خواهد داشت. به‌طورکلی ساخت پلاک طلا عمده با قیمتی مقرون‌ به‌ صرفه و مناسب در بازار باعث جلب توجه مشتریان و خریداران زیادی شده است. در کارگاه‌ها برای ساخت طلا از رنگ‌های مختلفی آن استفاده می‌کنند.

ساخت پلاک طلا عمده

با این وجود هزینه ساخت پلاک اسم طلا به عواملی مانند طراحی، جزئیات، میزان خرج کاری عمده طلا، نوع سنگ، عیار و کیفیت مواد اولیه و همچنین دستمزد سازنده بستگی دارد. شما می‌توانید بهترین رنگ را بر اساس سلیقه خود انتخاب و خریداری کنید. انواع رنگ طلا شامل: زرد، سفید، رزگلد، سیاه، سبز، بنفش، شامپاین، صورتی و طلای قرمز هستند که هر کدام از این محصولات دارای ویژگی‌های منحصر به‌ فردی است.

انتخاب با شماست که کدام رنگ طلا را می‌پسندید و مورد استفاده قرار می‌دهید.

ساخت پلاک طلا با لیزر

به‌طورکلی یک طلاساز ماهر باید بتواند خواسته‌های شما را برای ساخت پلاک طلا عمده اسم یا هر پلاک دیگری فراهم سازد. همچنین سازنده باید وزن طلا و جواهر را طوری درآورد که مطابق با بودجه و نظر شما باشد. با توجه به اینکه قیمت طلا در هر لحظه متغیر است، همخوانی دادن نیاز شما، با قیمت زنده طلا یکی از اقداماتی است که سازنده طلا و جواهر باید آن را عملی کند.

این توانایی را در خود ببیند که بتواند طبق نظر و خواست شما عمل کند و کار جواهر خود را به شما ارائه نماید. در قدیم الایام طلاسازان وقت زیادی را صرف ساخت محصولاتشان می‌کردند و سختی‌های زیادی برای فرم دهی و انواع برش پلاک طلا متحمل می‌شدند. پس با توجه به ارزش بسیار زیاد و گران‌قیمت بودن این فلز زیبا، طراحان باید به دنبال روشی می‌بودند که کمترین اتلاف وقت و ضایعات را مصرف و تولید کنند.

در نتیجه به یک تکنولوژی مدرن و به‌روز جهت انجام‌ سریع و دقیق انواع برش‌ها و حکاکی‌ها در این صنعت نیاز بود. با پیشرفت تکنولوژی سیستم حکاکی لیزری طلا به‌سرعت جایگزین روش‌های سنتی مورد استفاده قرار گرفت. در روش‌های سنتی مثل: روش دستی قلم‌زنی و روش‌های مکانیکی برای کار و حکاکی بر روی ساخت پلاک طلا عمده و یا حتی رینگ ساده طلا استفاده می‌شد.

این روش‌ها دقت کافی برای ارائه یک کار بی‌عیب و نقص را نداشتند و علاوه بر آن بسیار زمان‌گیر و هزینه‌ بر بودند. از این‌ رو امروزه محصولاتی مانند ساخت پلاک طلا با لیزر انجام می‌شوند و از دقت، ظرافت و زیبایی بیشتری برخوردار هستند. همچنین این محصولات در مدت‌زمان کوتاه‌تری نیز ساخته می‌شوند.

ساخت پلاک طلا عمده

مزایای ساخت پلاک طلا با لیزر

خوب است بدانید که سفارش ساخت پلاک طلا عمده توسط لیزر به‌طور کاملاً استاندارد و با طراحی مورد نظر افراد انجام می‌گیرد. از جمله مزایای ساخت این محصولات با این روش عبارت‌اند از:

  • نیاز به ساخت الگو نیست.
  • در مدت‌زمان کمی می‌توان حجم کاری بالایی انجام داد.
  • از ظرافت و دقت بسیار بالایی برخوردار است.
  • حکاکی را می‌توان بدون کوچک‌ترین تغییر دوباره اعمال کرد.
  • از روش‌های الکتروشیمیایی و پانتوگراف کیفیت حکاکی بسیار بالاتر می‌باشد.
  • سرعت زیادی در برش و حکاکی دارد.
  • نسبت به روش‌های پانتوگراف و اسید شویی زمان کوتاه‌تری می‌برد.
  • اشکال پیچیده را به‌راحتی ایجاد می‌کند.
  • قابلیت حکاکی شماره‌سریال و بارکد.

با توجه به موارد گفته شده، ساخت پلاک طلا عمده با دستگاه‌های لیزر به‌راحتی می‌تواند صورت بگیرد؛ بنابراین فروشندگان طلا می‌توانند طرح‌های متنوع و مخصوص خود را ایجاد کنند و به‌طور عمده محصولات خود را بفروشند.

2 مدل از روشهای ساخت طلا با تکنولوژی های جدید دنیا

به‌ طور کلی از روش‌های جدیدی که برای ساخت پلاک طلا عمده به کار برده می‌شود می‌توان به ساخت طلا با لیزر و یا کامپیوتر اشاره کرد.

ساخت طلا با لیزر

از این روش عموماً برای طرحی و ساخت قطعات به‌صورت دوبعدی استفاده می‌شود چرا که طرح‌های دوبعدی، حجم و برجستگی خاصی ندارد؛ مانند ساخت پلاک طلا اسم که طرح آنها ارتفاع ندارد و فقط شامل طول و عرض می‌باشد. به همین دلیل آنها را طرح دوبعدی یا تخت می‌نامند. بعد از مدل‌سازی و طراحی طرح‌های تخت، با استفاده از دستگاه‌های تخصصی و مدرن و همچنین تکنولوژی برش لیزری، پلاک‌های طلا ساخته می‌شوند.

 نحوه کار دستگاه‌های لیزر به این گونه است: ورقه طلا ۱۸ عیار درون دستگاه قرار می‌گیرد و سپس کار برش را روی برگه طلا طبق همان طرح مورد نظر و موجود در دستگاه، انجام می‌شود. میزان هزینه‌ای که شما برای طرح و ساخت پلاک در نظر گرفتید می‌تواند ضخامت ورقه طلا را تعیین و مشخص کند. اگر ضخامت ورقه طلا را بیشتر کنیم، طبیعتاً محصول نهایی ارزشمندتر خواهد بود و وزن بیشتری خواهد داشت.

طراحی و ساخت طلا با استفاده از کامپیوتر:

نوع دیگری از روش‌هایی که در جواهرسازی برای طراحی و ساخت پلاک طلا عمده و جواهرات کاربرد دارد، استفاده از نرم‌افزار و کامپیوترهای مخصوص طراحی است. کامپیوتر و تکنولوژی امروزه یکی از دستیارهای کارآمد برای انسان در همه عرصه‌های زندگی تبدیل شده است. یکی از همین زمینه‌ها طراحی پلاک‌های طلا و جواهرات است. طبیعتاً طراحی با کامپیوتر از دقت بالاتر و ریزبینانه‌تری برخوردار است.

با طراحی توسط کامپیوتر به امکاناتی دسترسی خواهید داشت که از با طراحی دستی هیچ‌ وقت ممکن نیست. خوب است بدانید که از نرم‌ افزارهای سه‌بعدی، در طراحی و ساخت طلا استفاده می‌شود. از این‌ رو پس از انجام طراحی و مدل‌سازی مجازی طلا و جواهر، توسط پرینتر به‌صورت سه‌بعدی چاپ می‌شود و به همین راحتی اثر نهایی از مدل اولیه در دست سازنده قرار می‌گیرد.

مرحله بعدی یعنی ریخته‌گری، ساخت پلاک طلا عمده و محصولات سفارشی در این روش، بعد از بررسی و انجام تغییرات لازم روی مدل صورت می‌گردد.

ساخت پلاک طلا عمده

عوامل مؤثر در قیمت گذاری سفارش ساخت پلاک طلا عمده

  • نوع نگین به‌کاررفته: یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت ساخت طلا سفارشی می‌باشد. شما تعیین می‌کنید که در سفارش ساخت پلاک طلا عمده خود از چه نوع سنگی استفاده شود. یکی از گران‌ترین نگین‌ها الماس است که در برش‌های مختلفی عرضه می‌شود و مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • وزن سنگ به‌ کار رفته در سفارش: به‌ وضوح مشخص است که اکثر هزینه‌ای که بابت جواهرات پرداخت می‌کنید به دلیل استفاده از سنگ‌های درشت می‌باشد. سنگ‌های ریز تر به نسبت از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. این بستگی به مدل شما دارد که به‌جای قطعه جواهر درشت اصلی از سنگ‌های جایگزین باکیفیت استفاده شود.
  • وزن طلای به کار رفته: وزن و عیار علاوه بر میزان طلای استفاده شده در طراحی طلا، عامل تعیین کننده قیمت نهایی است. هر چقدر وزن و عیار بالاتر باشد، قیمت بیشتر خواهد بود و برعکس.
  • نوع طراحی سفارش: هر چقدر که طراح نیاز به ظرافت بیشتری برای پیاده کردن طرح با پیچیدگی زیاد داشته باشد، باعث می‌شود مدل‌سازی آن دشوارتر و طولانی‌تر شود. به همین دلیل قیمت آن نیز زیاد می‌شود.

کارخانه طلا سازی صم

طلا سازی صم یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه ساخت، طراحی و فروش انواع جواهرات و زیورآلات طلا می‌باشد. علاوه بر آن خدماتی همچون مخراج‌کاری طلا و جواهر، حکاکی، آبکاری و پرداخت طلا را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

کارگاه تولید طلا و جواهر صم با سالها سابقه در امر تولید انواع گوی تراش و ساده، زنجیر فلامینگو، زنجیرکارتیه و انواع قفل و پروفیل طلا، النگو مفتولی، گوشواره، دستبند و انواع مصنوعات طلا دارای مجوز از اتحادیه به شماره  T2095 در خدمت همکاران گرامی فعال در صنعت طلا و جواهر کشور میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟