ساخت انگشتر طلا عمده

جواهری صم
ساخت انگشتر طلا عمده

عنوان مطالب

ساخت انگشتر طلا عمده

چگونگی ساخت انگشتر طلا عمده

میدانید که محصولات زینتی که مواد اولیه‌شان طلا است، دارای ماندگاری و طول عمر نسبتاً دائمی هستند. چرا که به دلیل خاصیت شیمیایی آنها، با دیگر عناصر واکنش نمی‌دهد و دچار خوردگی و تغییر رنگ نمی‌شود. از این‌ رو برای همیشه زیبایی و جلوه اولیه خود را حفظ می‌کند. یکی از محصولاتی و سفارش‌هایی که دارای محبوبیت بالا است و ساخت انگشتر طلا عمده است.

امروزه با امکان ساخت انگشتر طلا سفارشی، به دلیل آنکه افراد می‌توانند طرح معقول خود را پیاده کنند و یک زیور شخصی داشته باشند و یا هدیه‌ای خاص و باارزش معنوی تهیه کنند. همچنین برای ساخت انگشتر طلا عمده شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود، از انواع سنگ‌ های قیمتی و نیمه قیمتی نیز استفاده کنید.

تصور کنید که انگشتر طلای شما دارای یک طراحی ویژه است در این حالت علاوه بر درخشش خود فلز، سنگ‌ های قیمتی نیز باعث زیبایی و چشم‌ نوازی بیشتر آن می‌شوند.

دلایل سفارش ساخت انگشتر طلا عمده

هنگامی که بازار و فروشگاه‌های طلا فروشی سر می‌زنید، متوجه می‌شوید که این محصولات در انواع رنگ، طرح و مدل‌های مختلف تولید شده‌اند و افراد می‌توانند با هر سلیقه‌ای نسبت به خریدشان اقدام کنند. با این‌ حال شاید برای شما نیز سؤال شود که به چه دلیل افراد از ساخت انگشتر طلا عمده و محصولات سفارشی، استقبال بیشتری می‌کنند.

افراد با ساخت انگشتر طلا عمده و یا فردی به دنبال اختصاصی کردن طرح و محصول خود هستند. سازنده طلا در کارگاه، تنها مسئول پیاده کردن طرح و مدل انتخابی شخص خواهد بود. از این‌رو طلا و جواهری که با سلیقه شما ساخته شده باشد تنها به‌ عنوان یک طرح انحصاری بوده و برای سایر مشتری‌ ها تولید نخواهد شد. این امر یکی از دلایل سفارش ساخت انگشتر طلا عمده است.

با توجه به خاص بودن این محصولات، افراد به‌ منظور نشان دادن ارزش و عمیق بودن حسشان، برای مناسبت‌ های مهم مانند تولد فرزند و یا سالگرد ازدواج، هدیه‌ ای ماندگار و ویژه‌ ای را تهیه می‌کنند؛ بنابراین با توجه به ارزش معنوی این امر، خرید و ساخت انگشتر طلا عمده نسبت به محصولات موجود در عرصه بازار می‌تواند به‌ یاد ماندنی‌ تر باشد.

حتی در مواردی افراد با طراحی حلقه ست ازدواج خود، باعث می‌شوند تا این روز خاص برایشان خاطره‌ انگیز تر باشد و با هر بار دیدن جواهر خود، آن فرد و روز خاص برایشان تداعی شود. از این‌ رو بارها در کارگاه‌های ساخت انگشتر طلا عمده دیده شده است که افراد تقاضای حکاکی، عبارت مورد نظر خود را دارند. این عبارت گاها تاریخ تولد، سالگرد و یا حتی حروف و اسم می‌باشند.

یکی دیگر از دلایل سفارش ساخت انگشتر طلا عمده، کیفیت و ظرافت بیشتر محصولات است. از آنجا که شما آن فردی هستید که کیفیت، رنگ و میزان خلوص و عیار طلا را برای تولید طرح مورد نظر خود انتخاب می‌کنید، انگشترهای سفارشی می‌توانند نسبت به نمونه‌ های بازار دارای کیفیت بهتری باشند؛ بنا بر این با مراجعه به یک کارگاه معتبر، امکان برخورداری از یک محصول باکیفیت و با جزئیات را داشته باشید.

ساخت انگشتر طلا عمده

مراحل ثبت درخواست ساخت انگشتر طلا سفارشی

در اغلب کارگاه‌ ها به‌ منظور ساخت انگشتر طلا عمده از یک فرایند پیروی می‌کنند. یکی از مزایای سفارش طلا و جواهر به‌ صورت سفارشی، امکان ثبت درخواست از سراسر دنیا است. افراد می‌توانند در هرکجا که هستند با مراجعه و تماس با یک مجموعه معتبر، طرح پیشنهادی خود را ارائه دهند و ویژگی موردنظر خود را بیان کنند. پس از ساخت محصول برای افراد ارسال می‌شود.

از این‌ رو شما برای ساخت انگشتر طلا سفارشی خود، باید در ابتدا تمام جزئیات و مشخصات فرد را ثبت کنید. از جمله این پارامترها عبارت‌اند از:

  • سایز انگشتر موردنظر
  • مشخص کردن جنسیت فرد به‌ منظور طراحی مناسب‌تر
  • تعیین وزن و ضخامت طلا با توجه به سلیقه و بودجه
  • ارائه طرح و مدل موردنظر به‌ صورت دقیق و همان‌ گونه که تصورش را دارید
  • در صورت تمایل به استفاده از سنگ‌های قیمتی، تعیین وزن، ابعاد و نوع سنگ
  • ارائه اسم، تاریخ، لوگو و یا هر طرح انتخابی برای حکاکی بر روی انگشتر

همچنین علاوه بر تمام این موارد، شما می‌توانید هر نکته دیگری را نیز که برای ثبت سفارش لازم است بیان کنید. سپس نوبت به تخمین هزینه نهایی برای ساخت انگشتر طلا عمده می‌رسد. البته بهتر است در همان ابتدا کار، طرح خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که با بودجه شما همخوانی داشته باشد. از این طریق نتیجه کار، بیشتر مطابق میل و خواسته‌ تان خواهد بود.

سفارش ساخت رکاب انگشتر طلا

 همان‌طور که میدانید رکاب انگشتر آن بخشی است که سنگ قیمتی، بر روی آن سوار می‌شود و دارای سایز، ضخامت و عرض متفاوتی است. برای سفارش ساخت رکاب انگشتر طلا دو مدل زنانه و مردانه وجود داد. به‌ طور کلی رکاب‌ های انگشتر به دلیل طراحی‌ها و حکاکی‌های خاصشان در بین مشتریان محبوبیت خاصی دارند و توانسته‌اند بخش اصلی جلوه و زیبایی یک انگشتر را تشکیل دهند.

ساخت انگشتر طلا عمده

این اجزا یا توسط ماشین‌آلات و دستگاه‌های مخصوص و یا به‌ صورت دست‌ساز تولید می‌شوند. از آنجا که قابلیت امکان ثبت سفارش با طراحی مخصوص هر شخص وجود دارد، تنوع رکاب‌ها برای ساخت انگشتر طلا عمده بیشتر شده است. شما می‌توانید از رکاب‌ ها با جنس طلا تا سال‌ های سال استفاده کنید بدون آنکه در ظرافت، جلوه و ظاهر آن تغییری ایجاد شود.

رکاب‌ها انواع مختلفی از جمله رکاب تزئینی، سبدی، شیاردار و گود دارند که روش ساخت هرکدام متفاوت است و طرفداران مخصوص خود را دارند. یکی از نکاتی که باید در هنگام سفارش ساخت رکاب انگشتر طلا به آن توجه کنید، سایز انگشت دست است. رکاب‌هایی که پهنا و ضخامت بیشتری داشته باشند تا حدودی بیشتر در دست آقایان دیده می‌شوند و متناسب با دستان آنها طراحی می‌گردند.

حال اگر شما قصد طراحی رکاب انگشتر برای یک خانم را داشته باشید، بایستی متناسب با جثه و در نظر گرفتن ظرافت آنها، مدل خود را انتخاب کنید. یکی از رکاب‌ هایی که عموماً مورد توجه خانم‌ ها قرار می‌گیرد، نوع پایه‌دار آن است. بر روی پایه این رکاب‌ها عموماً سنگ‌ های قیمتی مانند الماس قرار می‌گیرند. این طراحی باعث درخشش بیشتر سنگ شده و جلوه زیبایی‌تری را دارا است.

استفاده از سنگهای تزئینی برای انگشتر طلا

همان‌طور که تاکنون در فروشگاه‌های مختلف مشاهده کرده‌اید، برای ساخت انگشترهای طلا از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی استفاده می‌کنند. چنانچه سفارش ساخت انگشتر طلا عمده خود را در یک مرکز معتبر ثبت کنید، سنگ‌ های به‌ کار رفته برای محصول بایستی دارای شناسنامه یا مدارک GIA باشند. معیارهای تعیین شده توسط این سازمان درخشندگی، شفافیت، برش، وزن، نوع و رنگ سنگ را بررسی می‌کند.

از این‌ رو در شناسنامه سنگ شما می‌توانید در رابطه با تمامیِ این پارامترها اطلاعات دقیقی را به دست آورید. از جمله سنگ‌هایی که برای ساخت انگشتر مورداستفاده قرار می‌گیرند عبارت‌اند از:

  • الماس‌ها: از جمله سنگ‌های معروف و پرطرفداری هستند که یک درخشش منحصر به‌ فرد را به دنبال دارند.
  • یاقوت: نمونه‌ای از سنگ‌های رنگی و شفاف که جلوهای خاص دارند.
  • زمرد: سنگی بلوری و با رنگی خاص که در گذشته نشان‌دهنده خانواده سلطنتی و ثروت آنها بوده است.
  • آکوامارین: معروفیت این سنگ به نسبت نمونه‌های گفته شده کمتر است ولیکن جزو سنگ‌ های قیمتی است که رنگی بین سبز و آبی دارد.
ساخت انگشتر طلا عمده

هزینه ساخت انگشتر طلا

به‌منظور ساخت انگشتر طلا عمده باید بدانید که عوامل گوناگونی وجود دارد که بر روی هزینه نهایی آن تأثیر می‌گذارند. یکی از اصلی‌ ترین پارامترها در تعیین قیمت انگشتر، طرح و مدلی است که شما انتخاب می‌کنید. از این‌ رو به دلیل تنوع در طراحی‌ها و عدم تشابه کلی میان دو محصول، نمی‌توان یک عدد واحد را برای هزینه ساخت انگشتر طلا بیان کرد.

طبیعتاً محصولاتی که نیاز به استفاده از طلای بیشتر دارند و یا ضخامت ورقه طلا به‌ کار رفته شده در آنها زیادتر است، نسبت به مدل‌های دیگر، قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. همچنین هرچه میزان جزئیات یک طرح بالاتر شود به دلیل ظرافت و پیچیدگی‌ اش، نیاز به‌ وقت و انرژی بیشتری، برای ساخت خواهد داشت. در این موارد اجرت سازنده و یا دستمزدش نیز بالاتر خواهد بود.

به‌طورکلی عواملی که بر هزینه ساخت انگشتر طلا عمده تأثیر می‌گذارند عبارت‌اند از:

  • طرح و مدلی که برای ساخت انگشتر طلا سفارشی، ارائه می‌دهید.
  • وزن، عیار و ضخامت مواد اولیه
  • نوع سنگ تزئینی که می‌خواهید بر روی رکاب انگشتر سوار شود.
  • وزن و ابعاد سنگ قیمتی
  • اجرت ساخت سازنده

کارگاه ساخت انگشتر طلا عمده

کارگاه‌های زیادی وجود دارند که می‌تواند برای شما طرح موردنظرتان را بر روی طلا اجرا کنند. ولیکن از آنجا که هزینه تهیه فلز طلا تا حدودی بالا می‌باشد، بهتر است در همان ابتدا، کار و ایده خود را به گالری‌های بسپارید که به‌صورت تخصصی سفارش شما را انجام می‌دهند. این کار ریسک خرابی محصول را پایین می‌آورد و دیگر شما اطمینان خواهید داشت که آنچه خودتان تعیین کرده‌اید قرار است تحویلتان بدهند.

زمانی که شما به یک کارگاه سفارش ساخت انگشتر طلا عمده یا هر محصول دیگری را می‌دهید، گروه طراحی و ساخت آن مجموعه تمام تمرکزشان را بر روی مدل انتخابی شما می‌گذارند. این باعث می‌شود تا قطعه نهایی دارای جزئیات خواسته شده باشد و همچنین علاوه بر تمیزی، از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. این در حالتی است که برخی از محصولات موجود در بازار، نمی‌توانند نظر افراد جلب کند.

این به دلیل وجود ناهمواری، طراحی بد، عدم توجه به جزئیات و تمیزی است. کارگاه طلا سازی صم، یکی از مجموعه‌هایی معتبر با رضایت بالای مشتری است که توانسته در زمینه تولید و ساخت انواع طلا و جواهر سفارشی، پرداخت و آبکاری، مخراج‌کاری، حکاکی به‌ وسیله دستگاه‌ های پیشرفته و حتی طراحی یک محصول خاص، رزومه موفقی را برای خود درست کند.

کارگاه تولید طلا و جواهر صم با سالها سابقه در امر تولید انواع گوی تراش و ساده، زنجیر فلامینگو، زنجیرکارتیه و انواع قفل و پروفیل طلا، النگو مفتولی، گوشواره، دستبند و انواع مصنوعات طلا دارای مجوز از اتحادیه به شماره  T2095 در خدمت همکاران گرامی فعال در صنعت طلا و جواهر کشور میباشد.

شما نیز می‌توانید با مراجعه به سایت و تماس با اپراتورهای مجموعه نسبت به خرید و یا ثبت سفارش انواع انگشتر، دستبند، گردنبند و گوشواره طلا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟