ساخت گردنبند طلا عمده

جواهری صم
ساخت گردنبند طلا عمده

عنوان مطالب

ساخت گردنبند طلا عمده

دلایل ساخت گردنبند طلا عمده

می‌توان گفت که یکی از اولین انواع جواهراتی که انسان‌ ها از آن استفاده می‌کردند و از همان قدیم تا کنون یکی از محبوب‌ترین زیورآلات موردپسند خانم‌ ها است. از آنجا که امکان سفارش ساخت گردنبند طلا عمده وجود دارد، شما می‌توانید با طراحی منحصر به‌ فرد، به هدیه‌ تان معنای عمیق‌ تر و ارزشمندتری ببخشید. یکی از محصولاتی که عموماً توجه افراد را جلب می‌کند، انواع پلاک و گردنبند طلا می‌باشد.

در هنگام ساخت گردنبند طلا عمده تصمیم گیرنده خودتان هستید یعنی این شمایید که جزئیات و تغییرات ریز و درشت را لحاظ می‌کنید و مواد اولیه مدنظرتان را انتخاب می‌کنید. طبیعتاً برای سفارش این محصول با توجه به طراحی خود، توانایی مشخص کردن و تعیین قیمت نهایی را دارید. به همین دلیل شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ ای که مشخص کردید سفارش ساخت گردنبند طلا بدهید.

به خاطر شکل‌پذیری خوب این فلز ساخت گردنبند طلا عمده بسیار به‌صرفه است. این ماده نسبت به اسیدها و نمک‌ها مقاومت دارد و مورد خوردگی قرار نمی‌گیرد. ‌طلا به دلیل انعطاف‌پذیری بالایی که دارد به اشکال مختلف درمی‌آید. با اینکه ممکن است در برابر ضربه، خرابی یا خراشیدگی آسیب ببیند؛ اما می‌توان آن را آب کرد و مورد استفاده دوباره قرار داد.

طلا ویژگی‌های خاصی دارد که در طبیعت مواد کمی مثل آن دیده می‌شوند. با توجه به اینکه این فلز به تنهایی نرم است نمی‌توان آن را به‌صورت منفعل مورد استفاده قرار داد. برای ساخت گردنبند طلا عمده و یا زیورآلات دیگر باید آن را با آلیاژهای متنوعی ترکیب کرد. یکی از ویژگی‌هایی که می‌توان آلیاژ را با توجه به آن انتخاب کرد سخت‌تر و مقاوم‌تر بودن آن نسبت به طلا است.

مراحل چهارگانه ساخت گردنبند طلا عمده

ساخت گردنبند طلا در مجموعه‌های کارگاه طلا سازی تهران مراحل مختلف را طی می‌کند. بدیهی است که تمامی این مراحل توسط افراد مجرب و باسابقه صورت می‌گیرد و کیفیت محصولات تولیدشده می‌توانند خود گویای این ادعا باشند.

شبیه سازی و طراحی

اگر قصد سفارش و ساخت گردنبند طلا عمده را دارید، قطعاً علاقه‌مند به دیدن طرح نهایی خود قبل از تولید آن هستید. به همین دلیل اغلب طراحی‌های قطعه موردنظر شما توسط کامپیوتر و با کمک نرم‌افزارهای خاص صورت می‌گیرد. این را در نظر داشته باشید طرحی خوب و مناسب است که علاوه بر ویژگی‌های ظاهری مناسب از لحاظ جنبه‌های فنی نیز استانداردهای لازم را دارا باشد.

استفاده از دستگاه لیزر برای برش

در توضیح مرحله دوم سفارش ساخت گردنبند طلا عمده لازم ‌به ذکر است که طرح نهایی، به دستگاه لیزر داده می‌شود. در ادامه این عمل طلای ۱۸ عیار را ذوب کرده و سپس درون دستگاه قرار می‌دهند. قبل از این کار تسمه‌هایی از طلا، در ضخامت‌های مختلف تولید می‌شوند. سپس دستگاه لیزر با دقتی در حد میکرومتر، شروع به برش تسمه‌ها می‌کند.

در همین هنگام حرارتی به طلا در حال ساخت، وارد می‌شود که سبب ایجاد قوام لازم در آن خواهد شد.

ساخت گردنبند طلا عمده

آماده سازی سطحی قطعه

 شامل سه فرآیند مختلف ازجمله 1. پولیش 2. پوسته‌ کاری 3. پرداخت می‌باشد. هدف از این سه مرحله حذف ناهمواری‌های سطحی است. نکته‌ای که در هنگام سفارش ساخت گردنبند طلا وجود دارد و بسیار حائز اهمیت است، پستی بلندی‌های سطحی می‌باشد. متأسفانه اگر پستی بلندیها و ناهمواری‌های موجود در طلا از بین نرود باعث افزایش وزن قطعه می‌شود.

برخی از طلاسازها برای دریافت سود بیشتر از حذف این موارد خودداری می‌کنند. این کار به‌شدت زیبایی نهایی کار را کاهش می‌دهد و از طرفی باعث افزایش قیمت شده است.

آخرین مرحله ساخت طلا (آبکاری)

قبل از تحویل سفارش به شما می‌بایست آبکاری به‌ عنوان آخرین مرحله انجام شود. در این مرحله به لحاظ ظاهری، محصول یکدستی آماده شده و جلوه زیبایی پیدا می‌کند.

چهار روش ساخت گردنبند طلا عمده سبک

  • ساخت طلا با دست به کمک مهارت‌های سنتی
  • ریخته‌گری
  • پرس‌كاري
  • الكتروفرمينگ

جواهرات سبک بیش از 50 درصد از کل جواهرات تولید شده را تشکیل می‌دهند كه تنها به دو روش پرس‌کاری و الکتروفرمینگ صورت می‌گیرد. یکی از مزیت‌های این نوع طلا قيمت مناسب آنها است. این قیمت پایین به دليل آن است که با توجه به طراحی توخالی محصول، طلای کمتری برای تولید آن مصرف می‌شود. از این‌ رو هزینه کمتری را باید جهت داشتن آن پرداخت کنید.

این نوع طلا برای ساخت گردنبند طلا عمده مؤثر است. به‌ طور کلی شما می‌توانید با قیمت کم و حجم تولیدی زیاد، طرح‌های مخصوص به خودتان را داشته باشید. شما مانند هر طلاساز این توانایی را دارید که با استفاده از طرح‌ها و ایده‌های نو در بازارهای منطقه و جهان قدم بردارید و سبک‌های جدیدی ایجاد کنید. این ایده‌ها با کمک افراد تجربه‌دار می‌تواند باعث پیشرفت ایران در بازارهای جهانی شود.

 همان‌طور که ترکیه توانسته سهم خوبی داشته باشد. در کارگاه طلاسازی به ترتیب: 1. ایده پردازی 2. طراحی و پیاده‌سازی 3. قالب‌سازی سه‌بعدی 4. ریخته‌گری 5. تمیزکاری 6. پرداخت و اعمال ابزار بر روی مدل 7؛ و بعد جلا زدن و شستشو مدل 8. مرحله‌ نهایی یعنی آبکاری می‌رسد. رنگ و آب مدل به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فاکتورهای اصلی به‌حساب می‌آید.

همان‌ طور که میدانید یکی از مواد ارزشمند در جهان طلا می‌باشد. به دلیل طراحی متنوع این فلز گران‌بها استفاده از این طلا نسبت به گذشته بیشتر شده است. مسلماً با مخلوط کردن طلا به همراه آلیاژ درصد خالص بودن طلا کم می‌شود. هرچه میزان آلیاژهای به‌کاررفته بیشتر باشد، میزان طلای خالص کاهش پیدا می‌کند، درنتیجه این عمل باعث کم شدن عیار طلا می‌شود.

رنگ اصلی طلا زرد است اما با توجه آلیاژ به‌ کار رفته می‌تواند تغییر کند.

قیمت ساخت گردنبند طلا عمده

قیمت گردنبند طلا به‌ صورت عمده وابسته به عوامل زیادی است. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای اساسی در قیمت طلا، مقدار وزن آن می‌باشد. عامل دیگر اجرت ساخت گردنبند طلا عمده یا فردی هست که بستگی به کارگاه طلاسازی و زمان صرف شده برای ساخت مصنوعات دارد. خوب است بدانید که هرچه میزان سفارش ساخت گردنبند طلا به‌ صورت عمده بیشتر باشد، اجرت ساخت آن کمتر می‌شود.

مزیت خرید از کارگاه طلا سازی تهران

کالاهای سفارشی مانند ساخت گردنبند طلا با اسم شخصی برخلاف محصولات موجود در بازار، فقط برای همان شخص مناسب است. به دلیل اینکه با طراحی و مدل خاص تهیه شده است. بنابراین می‌توان گفت که طراح و ساخت محصولی اختصاصی با توجه به سلیقه فردی شما مدل‌سازی می‌شود. یکی از بهترین خریدهایی که می‌توانید داشته باشید، مراجعه به کارگاه طلاسازی تهران است.

ساخت گردنبند طلا عمده

مستقیم خرید کردن از کارگاه طلاسازی تهران دارای مزیت‌های زیادی است:

  1. یکی از مزیت‌هایی که در خرید طلا از عمده‌ فروشان وجود دارد، این است که اجرت کمی را دارا می‌باشد. به زبان ساده‌تر اجرت همان دستمزد طلاسازی هست که وظیفه‌ تولید بر عهده آن است. به‌طور معمول طلاسازان مبلغ مشخصی را به‌عنوان اجرت، برای هر مصنوع در نظر می‌گیرند که علاوه بر هزینه مواد و محصول اصلی، باید آن مبلغ را نیز پرداخت کنید.

با خرید از کارگاه‌های طلاسازی، این اجرت بدون واسطه و با هزینه‌ اصلی به دستتان می‌رسد.

2. از مزیت‌های دیگر سفارش ساخت گردنبند طلا عمده، نبود سود طلا فروش در می‌توان اشاره کرد. به‌ طور معمول طلا فروشان، مقداری از مبلغ را که به ازای هر گرم محاسبه می‌شود، به‌ عنوان سود برای خود در نظر می‌گیرند. حال در نظر داشته باشید که در زمان خرید از کارگاه‌ها، مبلغی را که به‌ عنوان سود در طلافروشی می‌پردازید، حذف می‌شود؛ چرا که شما بدون واسطه، طلا را خریداری می‌کنید.

3. دیگر مزیتی که در خرید از کارگاه طلاسازی تهران وجود دارد، ارتباط مستقیم با سازنده‌ طلا است. اگر شما می‌خواهید که یک طلا با طراحی منحصر به‌ فرد و خاص داشته باشید، این امکان را دارید که به‌صورت مستقیم با طراح و طلاساز مشورت کنید. در نتیجه طلاساز با پی بردن به اطلاعات لازم از محصول مدنظر شما، آن را با مناسب‌ترین هزینه تولید می‌کند.

نکاتی در رابطه با خرید از کارگاه ها

  • هرگاه قصد مراجعه به گالری و کارگاه‌های طلافروشی را داشتید، مظنه و قیمت طلا را در همان موقع چک کنید. دلیلش آن است که طلا به دلیل ارزش بالایی که دارد دچار نوسانات زیادی می‌باشد و این امکان وجود دارد که در طول روز چندین بار تغییر کند.
  • در هنگام سفارش ساخت گردنبند طلا از عمده‌فروشان باید نسبت به گارانتی و شناسنامه‌ محصول آگاه باشید. همچنین فاکتوری از مصنوعات طلا که مشخصاتی از قبیل: وزن آنها، مهر و امضای مجموع در آن نوشته می‌شود دقت کنید. به‌ طور کلی فاکتور دریافتی شما باید اطلاعات دقیق و کاملی داشته باشد؛ در غیر این صورت اعتباری ندارد و بی‌ ارزش تلقی می‌شود.
  • مجموعه باید دارای به مهر اتحادیه و پروانه کسب باشد. معمولاً پروانه را درجایی قرار می‌دهند که شما به‌ راحتی بتوانید آن را ببینید.
  • اگر قرار باشد که هزینه‌ اجرت و کارمزد طلای نو را پرداخت کنید، باید به این دقت داشته باشید که اشتباهی طلای دسته دوم را به شما نفروشند. برای شناسایی می‌توانید به قفل روی گردنبند یا هر جواهر دیگری توجه کنید. به‌طور معمولاً می‌توانید روی آن خط و خشی را ببینید که با دقت کم مشخص می‌شود و طلاهای دسته دوم آن را دارا هستند.
ساخت گردنبند طلا عمده

کارگاه طلاسازی صم

یکی از مجموعه‌هایی که می‌توانید در تهران برای ساخت گردنبند طلا عمده، ساخت پلاک طلا عمده و انواع زیورآلات و همچنین خرید حلقه ست ازدواج به آن مراجعه کنید، تیم طلاسازی صم است. این مجموعه با به‌کارگیری دستگاه و ابزارهای پیشرفته و مخصوص در کنار سازندگان و طراحان متخصص و مجرب، انواع اکسسوری‌ها را در طرح و رنگ‌های مختلف تولید می‌کنند.

همچنین امکان ثبت سفارش ساخت طلا و خدمات مرتبط با تعمیر و جلا این محصولات نیز برای مشتریان این مجموعه وجود دارد.

کارگاه تولید طلا و جواهر صم با سالها سابقه در امر تولید انواع گوی تراش و ساده، زنجیر فلامینگو، زنجیرکارتیه و انواع قفل و پروفیل طلا، النگو مفتولی، گوشواره، دستبند و انواع مصنوعات طلا دارای مجوز از اتحادیه به شماره  T2095 در خدمت همکاران گرامی فعال در صنعت طلا و جواهر کشور میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟