ساخت دستبند طلا عمده

جواهری صم
ساخت دستبند طلا عمده

عنوان مطالب

ساخت دستبند طلا عمده

ساخت دستبند طلا عمده + انواع مختلف آن

دستبندهای طلا، آن دسته از زیورآلاتی هستند که از گذشته‌های دور تا کنون، در دست و بازو افراد دیده می‌شوند. از این‌ رو می‌توان گفت که یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌ها با قدمتی نزدیک به 5000 سال، برای خانم‌ها و آقایان محسوب می‌شود. امروزه به دلیل آنکه امکان ساخت دستبند طلا عمده در کارگاه‌های طلاسازی وجود دارد، نمونه‌های خاص و متنوعی از آن را می‌توان مشاهده کرد.

قطعاً اطلاع از روند ساخت دستبند طلا عمده و مدل‌های مختلف آن، می‌تواند به شما برای داشتن انتخابی بهتر کمک شایانی کند.

مراحل ساخت دستبند طلا سفارشی

برای ساخت دستبند طلا عمده به‌ صورت سفارشی و یا تحت عنوان یک برند خاص، با توجه به نوع محصول، مراحل مختلفی وجود دارد. این فرایند شامل:

طراحی دستبند

اولین و مهم‌ترین مرحله برای ساخت دستبند طلا عمده، پیاده کردن طرح اولیه آن بر روی کاغذ است. در واقع در این موقعیت فرد باید به کاربرد، قابل استفاده بودن آن، وزن، نوع سنگ و حتی رنگ طلا دقت کافی داشته باشد. توجه داشته باشید که در کنار تمام این پارامترها، می‌بایست از خلاقیت و هر آنچه که در ذهن خود تصور می‌کنید، بهره ببرید.

تنها در این حالت است که پس از نهایی سازی و ساخت دستبند، شما احساس رضایت خواهید داشت؛ چرا که همان محصول موردنظرتان را خواهید داشت.

ساخت قالب

یکی از کارهایی که می‌تواند در تمیزی و ظاهر کار تأثیر زیادی بگذارد، ساخت قالب دستبند طلا است. در کارگاه‌های طلا سازی توسط قالب‌های خاص با طراحی مورد نظر، در مرحله اول با فلزات ارزان، نمونه‌ای آزمایشی از دستبند را تولید می‌کنند. سپس نواقص احتمالی را که ممکن است در محصول نهایی مشکلاتی را به وجود آورد، رفع می‌کنند.

بدیهی است هرچه سازنده دارای دقت، تجربه و تخصص بیشتری باشد، در نهایت مشکلات و نقص‌های احتمالی کمتر خواهند بود. از این‌ رو توصیه می‌شود که قبل از هر چیزی، به دنبال معتبرترین کارگاه طلاسازی باشید؛ چرا که دیگر از بابت طراحی و ساخت دستبند طلا عمده نگرانی نخواهید داشت. به‌طورکلی هرچه در مرحله اول دقت بیشتری به کاربرده شود، در هنگام قالب‌سازی کمتر دچار مشکل خواهید بود.

تهیه و ساخت دستبند

در مرحله نهایی ساخت دستبند طلا عمده و تهیه نمونه اصلی کار از فلز طلا با عیار و رنگ انتخابی استفاده می‌کنند. این فلز را در قالب با طرح مورد نظر ریخته و دیگر مراحل سرد کردن و جلا زیور را انجام می‌دهند.

قرار دادن سنگ

در صورتی که بخواهید از نگین یا سنگ‌های زینتی برای دستبند خود استفاده کنید، در همان مراحل پایانی، متعلقات آن باید بر روی محصول قرار داده شوند. شما می‌توانید علاوه بر نگین‌های شفاف، از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی نیز برای طراحی و دستبند خود استفاده کنید. از این‌ رو توصیه می‌شود که تمام گزینه‌های موجود برای به‌ کاربرده شدن در محصول را از پیش بررسی کنید.

این‌ گونه می‌توانید سنگی با ارزش و رنگ مناسب با دستبند و طراحی خود را به‌درستی انتخاب کنید. وابسته به‌ نوعی سنگی که برای ساخت این مدل از دستبند استفاده می‌کنید، رسمی یا غیررسمی بودن آن تعیین می‌شود. به‌عنوان مثال جواهراتی که دارای سنگ فیروزه هستند، به نسبت آنهایی که از سنگ‌های نیمه قیمتی تشکیل شده‌اند، رسمی‌تر بوده و ارزش بالاتری نیز دارند.

ساخت دستبند طلا عمده

بررسی انواع دستبندهای طلا

برای ساخت دستبند طلا عمده بهتر است تا با انواع مدل‌های مختلف آن آشنایی داشته باشید تا مناسب‌ترین انتخاب را کنید. تنوع اکسسوری‌هایی که از جنس فلز هستند، با توجه به طرح، رنگ، عیار و قیمت بسیار بالا است؛ از این‌ رو می‌توانید انواع مختلف از آن را در بازار مشاهده کنید. همچنین در زمانی که بخواهید تنها یک محصول منحصر به‌ فرد را تهیه کنید نیز نیازمند آنید که تمام جوانب را از نظر ظاهری در نظر بگیرید.

ساخت دستبند طلا با مهره

قطعاً تاکنون در رابطه با انرژی و خواص خاصی که سنگ‌های گوناگون با خود به همراه دارند، شنیده‌اید. افراد بسیاری هستند که با به کار بردن این سنگ‌ها از انرژی آنها برای سلامت روح، روان و جسم خود بهره می‌برند. دستبندهای طلا و مهره به‌نوعی از محبوب‌ترین اکسسوری‌ها برای این اشخاص است؛ چرا که علاوه بر خواص خود فلز طلا از سنگ نیز استفاده می‌کنند.

همچنین در مواردی از مهرهای فلزی طلا برای ساخت دستبند طلا عمده استفاده می‌کنند. از آنجا که طراحی این مدل از زیورآلات که همراه با مهره‌های سنگی هستند، زیاد رسمی نیست و عموماً برای استفاده روزانه توسط خانم‌های جوان و حتی دختربچه‌ها قرار می‌گیرند.

ساخت دستبند طلا و چرم

یکی از جذاب‌ترین و شیک‌ترین مدل‌های دستبند، نوع چرم و طلا است. از آنجا که متریال چرم دارای انواع و رنگ‌های مختلف است، باعث شده تا این دسته از محصولات نیز از تنوع بالایی برخوردار باشند. این مدل از دستبند طلا به نسبت طراحی‌های دیگر، بیشتر در دست آقایان دیده می‌شوند. در ساخت دستنبد طلا و چرم، بر روی نواری از چرم عموماً یک پلاک طلا با طراحی خاص به کار می‌رود.

شما می‌توانید برای سفارش ساخت دستبند طلا عمده به همراه چرم، پلاک روی کار را با سلیقه خودتان انتخاب و طراحی کنید. این ویژگی باعث شده تا افراد زیادی به ثبت سفارش ساخت طلا روی بیاورند.

ساخت دستبند طلا با اسم

نمونه‌ای دیگر از دستبندهای طلا تولید می‌شوند که در آن از اسم شخص استفاده شده است. در این حالت اسم شما با فونت‌های خاص ساخته می‌شوند و به‌ وسیله زنجیر و یا نوارهای چرم، فرم دستبند را به خود می‌گیرند. این مدل یکی از جواهرات محبوب است که در برای تولد و مناسبت‌های خاص توسط افراد تهیه می‌شوند.

ساخت دستبند طلا عمده

ساخت دستبند زنجیری طلا

یکی از کاربردی‌ترین مدل‌های دستبند طلا، نوع زنجیری آنها است. افرادی که نگران مد روز و از مد افتادن زیور و جواهرات خود هستند، می‌توانند با خیال راحت از این مدل استفاده کنند. این محصول از به هم بافتن زنجیرهای فلزی تهیه می‌شوند. دارای مدل‌های متنوعی از جمله امگا، طنابی، کابلی، توری، پاپ‌کورن، ماری، سن‌مارکو، تسمه‌ای و موارد دیگر است.

نمونه‌ای از دستبندهای زنجیری وجود دراند که نازک اما بلند هستند و برای استفاده بایستی چند دور دست خود بپیچانید. بهتر است در هنگام خرید این مدل، به قفل آن توجه داشته باشید. در مواردی پیش‌آمده است که دستبند با اندازه مچ شخص تناسب نداشته و یا خیلی تنگ یا گشاد بوده است. از این‌ رو بهتر است از مدل‌هایی که دارای قفل قابل تنظیم هستند، استفاده کنید.

طراحان در این مدل با اضافه کردن قسمت‌هایی به دستبند، چند جای قفل برای آن قرار داده‌اند تا اشخاص بتوانند با هر سایز مچ دست، از آنها استفاده کنند. به نمونه‌هایی از دستبندهای زنجیری طلا که دارای آویز یا ابزارهای تزئینی هستند، چارم میگویند. آویزهای ساده و شیکی که در ادامه قفل یا میان زنجیر قرار می‌گیرند باعث جلوه و زیبایی بیشتر این محصولات می‌شوند.

ساخت دستبند طلا تنیسی

دستبندهای تنیس نوعی از زیورآلات شیک و گران‌ قیمتی هستند که نظر بسیاری از خانم‌ها را جلب می‌کنند. بر روی نوار و یا زنجیر دستبند، پایه‌های قرار داده شده که رویشان الماس‌های ریز سوار می‌شوند. امروزه برای تنوع، از همین روش برای سنگ‌های دیگر نیز استفاده می‌کنند. از این‌ رو خوب است بدانید که اصل این محصولات با نگین‌های الماس است.

نکات مهم در طراحی و ساخت دستبند طلا عمده

همان‌ طور که گفته شد برای ساخت دستبند طلا عمده بایستی به یک سری پارامترهای خاص توجه کنید تا در نهایت از محصول پایانی رضایت کافی داشته باشید. دلیل اهمیت این موضوع، قیمت نسبتاً بالای طلا و فرایند ساخت آن است. در واقع اگر شما از طرح محصول خود راضی نباشید، در نهایت پول خود را بیهوده خرج کرده‌اید. از جمله فاکتورهای قابل توجه عبارت‌اند از:

  • چگونگی استفاده و کاربرد محصول : اینکه شما در نظر بگیرید که در چه مکان‌هایی قصد استفاده از دستبند طلا را دارید، می‌تواند در طراحی شما تفاوتی‌هایی را ایجاد کند. به‌ طور مثال اگر بخواهید که از این اکسسسوری تنها برای مراسم و مناسبت‌های خاص استفاده کنید، قطعاً می‌توانید طرح‌های شلوغ و پر زرق و برق‌ تر را به کار ببرید.

از طرفی، افرادی که قصد استفاده روزانه را دارند، به سراغ ساخت دستبند طلا عمده به‌ صورت ساده‌تر می‌روند. هرچند که این موضوع به سلیقه اشخاص نیز بستگی دارد.

  • وزن و عیار دستبند : بدیهی است که هرچه وزن دستبند شما بالاتر باشد، باید بهای بیشتری نیز بابت خرید و تهیه آن بپردازید. همچنین بهتر است این مسئله را نیز در نظر داشته باشید که سنگینی محصول بر روی مچ دستتان ممکن است باعث ایجاد درد در مدت طولانی کند. از این‌ رو بهتر است در همان ابتدا دستبندهایی را خریداری کنید که وزنی متعادل دارند.
  • رنگ دستبند طلا : قطعاً در بازار نمونه‌هایی از جواهرات طلا با رنگ‌های مختلف را مشاهده کرده‌اید. فلز طلا با رنگ‌های طلایی، سفید، رزگلد، قرمز و گاها سبز وجود دارند. خوب است بدانید که نمونه‌ای رنگی دارای ناخالصی بیشتری هستند. در مرحله انتخاب رنگ، بهتر است به رنگ پوست خود توجه کنید. اینکه زیورتان با رنگ سلیقه و رنگ پوستتان همخوانی داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است.
ساخت دستبند طلا عمده

ساخت دستبند طلا عمده در طلاسازی صم

با در نظر گرفتن حساسیت مراحل ساخت دستبند طلا عمده و همچنین ارزش بالای فلز طلا، بهتر است از همان ابتدا طرح مورد نظر خود را به دست سازندگان خبره و با تجربه بسپارید. طلاسازی صم طی سال‌ها فعالیت در حوزه تولید، ساخت و فروش طلا و جواهر، توانسته از رزومه‌ای موفق و رضایت بالای مشتریان برخوردار باشد.

علاوه بر ساخت دستبند، در زمینه ساخت گردنبند طلا عمده، ساخت انگشتر طلا عمده و ساخت پلاک طلا عمده نیز فعالیت دارند. همچنین این مجموعه خدماتی همچون آبکاری و پرداخت، مخراج‌کاری و تعمیر زیورآلات طلا و جواهر را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای مشاوره بیشتر با کارکنان تیم حرفه‌ای طلاسازی صم تماس بگیرید تا درنهایت محصولی متناسب با خواسته و سلیقه خود را تهیه کنید.

کارگاه تولید طلا و جواهر صم با سالها سابقه در امر تولید انواع گوی تراش و ساده، زنجیر فلامینگو، زنجیرکارتیه و انواع قفل و پروفیل طلا، النگو مفتولی، گوشواره، دستبند و انواع مصنوعات طلا دارای مجوز از اتحادیه به شماره  T2095 در خدمت همکاران گرامی فعال در صنعت طلا و جواهر کشور میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟